Lovetodance

Alla inlägg under oktober 2011

Av Elin - 14 oktober 2011 21:23

Hej!

Nu kollar jag på Idol, ni då??

Har det mysigt här med familjen. Har bakat cupcakes, ätit god middag och kollat lite random på datorn! Idag på morgonen när jag skulle cykla till skolan var det typ 1 grad!! Suuper kallt!  Brrr!! Förresten ska ni få två låtar som jag gillar mycket. Här kommer de:Ja, det är två bra låtar enligt mig. Men ha en bra kväll och så ska jag väll fortsätta kolla på Idol! Och ursäkta för att jag inte bloggat på två dagar, men jag har haft prov och lite så. Ska uppdatera mer under helgen, men nu är jag lite gäspig(stavning?) så ja, good night!!<3

   Kramar // Elin<3     

Av Elin - 11 oktober 2011 18:56

har varit helt okej förrutom att de är typ VÄRLEDENS längsta dag!!    Men ja, har haft svenska, no, slöjd, idrott och elevensval. Okej, det där lät inte så mycket men det är mycket!>-< Sedan jag kom hem har jag pluggat bl.a tyska till imorgon och lite sånt.  Men ja... Kanske ni vill ha en "Dagens outfit"? Haha, alla har det nu, men ja, då kan jag också ha det!     Här är denPippitröja-emma&malena, Svarta jeans-Gina tricot 

Pippitröja-emma&malena, Svarta jeans-Gina tricot (ursäkta den dåliga bildkvalitén, tog bilden med min webcam xD)

 

Men nattinatti<3

Kramar //Elin<3  

Av Elin - 10 oktober 2011 20:47

Hej! 

 Detta är det första inlägget på min nya blogg! Välkomna hit!

Jag hoppas att den här bloggen kommer bli rolig för er att följa och att ni tipsar/komenterar om ni vill ändra något eller bara har en åsikt. Tillsammans kan vi göra den gryyyymm!!!<3 Kom precis hem från min danslektion nu!<3 Älskar det! Det är så himla kul och man bara släpper loss! För er som inte vet, så går jag i jazz dans på Dansforum. Det lyser upp min måndag att dansa  Men jaja! Ska la kolla lite på "Svenska Holywoodfruar" nu!  Haha<3

Kram kram!<3<3

// Elin<3      Dansforums logga


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Kul att ni har hittat min blogg! Den är ganska ny och jag är kanske inte så bra på att blogga, men det får ni stå ut med:)Jag heter Elin och är 13 år. Jag älskar dans och att vara med mina vänner och min familj.Komentera så mycket ni orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vi har besökt din blogg

Translate here!!


Ovido - Quiz & Flashcards