Lovetodance

Alla inlägg under februari 2012

Av Elin - 18 februari 2012 03:09

 ....sitter jag just nu! Har haft tva underbara veckor pa Hawaii!   Det har varit saa coolt och jag har verkligen sett mycket saker. Jag har ocksa shoppat en del, och fotat som en galning, sa det kommer nog en del bilder nar jag kommer hem!   Det var varm och skont hela tiden forrutom en dag nar det var ett tropiskt regn och alla, inklusive vi bokstavligt talat flog fran stranden! Haahaha...

Men ja... Har iaf sett delfiner och valar i havet, vilda. Det var riktigt haftigt!! Jag har aven akt limousine(stavning?) och snorklat.       Nu vantar jag som sakt pa att vart plan ska ga till kopenhamn och sedan vidare hem.  Det ska bli skont att komma hem, men det ar anda lite sorgligt att aka ifran semestern..=( Det ar iaf grymt att jag kommer fa traffa mina underbara vanner igen, for jag har saknat dem riktigt mycket  


Men ha det sa bra sa ska jag beratta mer nar jag kommer hem och visa en massa bilder hoppas jag!<3 Manga kramar E  

Presentation


Hej! Kul att ni har hittat min blogg! Den är ganska ny och jag är kanske inte så bra på att blogga, men det får ni stå ut med:)Jag heter Elin och är 13 år. Jag älskar dans och att vara med mina vänner och min familj.Komentera så mycket ni orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vi har besökt din blogg

Translate here!!


Ovido - Quiz & Flashcards