Lovetodance

Direktlänk till inlägg 14 december 2011

Min dag!:)

Av Elin - 14 december 2011 20:55

Hej på er<3

Idag har det varit skola och så, lite trögt men ja.. 

Har även lagat middag idag *stolt* :) och så har jag precis kollat på Bonde söker fru, bröllopet! 

Idag är det bara 10 dagar kvar till julafton, ihhh!   Måste verkligen köpa lite julklappar nu... i sista minuten!   

Nu ska jag väll gå upp och fixa lite innan jag ska sova. Jag har sovmorgon imorgon, men jag brukar kolla på julkalendern (haha, lite barnsligt, men det hör till=)) så det blir nog ända att jag går upp till den. Men nu ropar mammi... Får väll avsluta nu;)

Här är förresten några riktigt bra dansare i "America´s best dance crew"!

Kram på er<3 /E  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 24 mars 2012 17:14

Hej på er läsare! Först av allt, innan jag glömmer det. skulle jag vilja tacka för era fina kommentarer! Jag har svarat på dem, men det är något fel, för det är typ bara första raden av mitt svar som kommer med?! Konstigt!   Idag har jag vart p...

Av Elin - 24 mars 2012 17:05

Hej på er! Idag har jag varit i stan och shoppat lite, bilder kommer i nästa inlägg. Det här är iallafall vad jag hade på mig!   Jacka-lindex Schal(stavn.?)-ullared Stickad tröja- har mamma stickat Jeans-hm Väska-accent Skor-converse ...

Av Elin - 23 mars 2012 20:18


Hejsan på er!<3 Idag har varit en jätte bra fredag. Var somvanligt i skolan och det var bra, som oftast! Vädret gjorde inte det sämre, det var ju typ 16 gr mitt på dagen, nästan sommar! Efter skolan var jag med två av mina roliga och snygga vänn...

Av Elin - 22 mars 2012 18:53


Hej på er kära läsare! Idag har det varit en bra torsdag. Den började med sovmorgon till 09.15 som vi har every torsdag. Vi hade matte, helt ok (man får ju lyssna på musik i iPoden  ) och sedan So. So är intressant faktiskt, fast ibland är det väld...

Av Elin - 21 mars 2012 19:37

Hej på er<3 Idag har det varit en vanlig onsdag med en massa arbete och skolan... Just nu pluggar jag för fullt på musikprovet som är imorgon, PRoTEST!!!!   Jag är inte bra på musik:( Men det får väll gå som det går, ska iallafall göra mitt bäst...

Presentation


Hej! Kul att ni har hittat min blogg! Den är ganska ny och jag är kanske inte så bra på att blogga, men det får ni stå ut med:)Jag heter Elin och är 13 år. Jag älskar dans och att vara med mina vänner och min familj.Komentera så mycket ni orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vi har besökt din blogg

Translate here!!


Ovido - Quiz & Flashcards