Lovetodance

Alla inlägg under december 2011

Av Elin - 14 december 2011 20:55

Hej på er<3

Idag har det varit skola och så, lite trögt men ja.. 

Har även lagat middag idag *stolt* :) och så har jag precis kollat på Bonde söker fru, bröllopet! 

Idag är det bara 10 dagar kvar till julafton, ihhh!   Måste verkligen köpa lite julklappar nu... i sista minuten!   

Nu ska jag väll gå upp och fixa lite innan jag ska sova. Jag har sovmorgon imorgon, men jag brukar kolla på julkalendern (haha, lite barnsligt, men det hör till=)) så det blir nog ända att jag går upp till den. Men nu ropar mammi... Får väll avsluta nu;)

Här är förresten några riktigt bra dansare i "America´s best dance crew"!

Kram på er<3 /E  

Av Elin - 13 december 2011 19:15

har jag såklart varit i skolan och så! Var ett jätte fint luciatåg i matsalen, nästa år är det jag och de andra i samma årskurs som ska ha det, ska bli kul!<3 Jag har annars inte så mycket att säga, men det var en som undrade var jag gjorde mina collage och min header... De gör jag i Picasa 3, gratis att ladda ner. Men om ni har några andra tips på bra sådana program så kan ni la kommentera! Nu börjar det i alla fall närma sig jul och allt vad det innebär, längtar..! En av de saker jag önskar mig i julklapp är några "mys-tofflor" som jag kallar det, ungefär som de här: 

      De ser så sköna ut!

Dessa är ifrån Accessorize!


En annan sak som jag tycker är snyggt är ear cuff! Det är typ ett örhänge som sitter fast på två ställen på örat...! Båda här nedanför kommer från Gina tricot och kostar 59kr / 79kr! Vad tycker ni?

           


Men nu ska jag nog äta något och så.... Många kramar till er!<3

Förresten så är det bara 11 dagar kvar till julafton nu! Och just det, det påminde mig om att ni måste rösta i min omröstning här på bloggen om vad ni tycker är bäst med julen!  :)                                                                                         

Av Elin - 12 december 2011 17:44

Hej på er   

Idag var det skola såklart... Måndagar är ju som vanligt lite sega, men man måste njuta av alla dagar. En måndag kan liksom inte hjälpa att alla hatar den...!  Efter skolan så var jag och en av mina underbara kompisar nere på vårt "mini centrum" (det är verkligen litet.... och tråkigt) och jag köpte lite saker på Lindex. Fast jag brukar nästan aldrig köpa något där... Lindex är liksom inte "min" affär...    I alla fall så köpte jag köpte ett nagellack och ett par örhängen som jag tyckte var snygga. De var inte heller speciellt dyra. Jag lägger in en bild på dem nedanför<3

Örhängen Lindex 39:50 :- Guldfärg (finns även som silverfärgade)

   

                                                                ***

                                                Från Min hjärna  



"Jag har liksom tänkt, tänkt på vad livet innebär. Allt i livet kanske har en mening? Vad finns som ingen vet om? Vad händer efter livet? Ingen kan veta, men man kan tro. Jag tror att varje hinder eller misstag i livet gör en starkare, gör så att man hela tiden kämpar sig igenom nya utmaningar och jobbiga tider. Men man kan aldrig förbereda sig på livet eller förvänta sig något, för man vet helt enkelt inte vad som kommer och vad som försvinner! Det gäller att njuta av stunden och alltid försöka se på saker på ett positivt sätt. Se allting som en rolig utmaning att klara. När man sedan klarar den blir man säkrare på sig själv och vet att man har en chans att klara det som kommer. Det handlar helt enkelt om ens inställning till livet." 


Det är värt att tänka på hur man själv tar livet och vad det innebär. Men det finns såklart inget sätt att tänka som är rätt och fel, bara lätt och svårt.....


Många kramar till er<3 E   

P.S <-kul, haha.. :)



Av Elin - 11 december 2011 11:23

Hej<3

Idag är det 3:e advent, tänk vad fort tiden går! Nu är det knappt två veckor kvar till jul!! Jag måste verkligen handla julklappar snart....

Tips på julklappar till föräldrar??   


En annan sak var att jag är med i min kompis collage tävlig som hon har på sin blogg! Ni får gärna också vara med i den se hennes blogg HÄR (ni kommer direkt till inlägget om collage tävlingen)

Här kommer mitt collage... Inte speciellt bra men jaja..:)  

mitt bidrag till collagetävlingen på cuupcaake.devote.se!<3

NI får ha en bra söndag! KramElin  

Av Elin - 8 december 2011 08:10

Good morning på er<3

Jag gör ett snabbt litet inlägg nu på morgonkvisten... :) 

Ska till skolan snart och så. Vi har bara fyra lektioner idag, så de ska bli skönt! Nu har ju minusgraderna börjat komma pckså, och julkänslan kommer sakta men säker tillbaka! Jag älskar verkligen julen, det är så mysigt<3   Jag pyntade mitt rum igår och det blev jätte bra!<3 Nu ska jag bara bädda sängen, packa väska mm.... Många juliga kramar till er! E 

Haha...<3   

Presentation


Hej! Kul att ni har hittat min blogg! Den är ganska ny och jag är kanske inte så bra på att blogga, men det får ni stå ut med:)Jag heter Elin och är 13 år. Jag älskar dans och att vara med mina vänner och min familj.Komentera så mycket ni orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vi har besökt din blogg

Translate here!!


Ovido - Quiz & Flashcards