Lovetodance

Direktlänk till inlägg 26 januari 2012

Lev Nu och inte Sen...

Av Elin - 26 januari 2012 16:04

Hej på er alla snygga.!

Behöver jag ens nämna att det var en hel evighet sedan jag bloggade sist?! Men jag har inte haft tid....

Det har varit en hård vecka och nu ska det bli skönt med lite helg snart. I måndags började min underbara dans (älskar min lärare, och allting..! E typ helt hög varje gång jag kommer därifrån!  ) Det bästa är att nu behöver jag inte vänta en hel lång vecka innan nästa lektion, för jag ska börja på stepp igen efter uppehåll. Den är på lördagar kl 11, så man får en bra start på helgen!<3 Och jag kommer att ha samma lärare..!:):)<3  Men jag kommer då att missa en del träningar när jag ska iväg. Ihhh! Längtar sååå! Imorgon är det bara en ynka vecka kvar tills vi åker! I can´t believe it, OMG!! Måste börja packa snart..    

Lyx problem----  


Nu ska jag ta mig ett par timmars plugg med engelska, svenska och möjligen lite so hade jag tänkt. Jag måste träna på en massa engelska uttryck och skriva på en kapitel bok... ahh.  That´s it. Så vad har ni för er? komentera gärna så blir det mer uppdatering (men jag vet att jag först måste uppdatera lite mer själv, för annars finns det ju inget att komentera..)  

Så söt!<3 Man vill ju nästan ha en dålig hår dag..=) haha<3

 Ha det grymt<3 / E  

       

 Den snyggaste bilden av mig på datorn.! Nej men här är min "Dagens Outfit"! Se och lär av de som kan! *skryt*

Förresten så får ni ursäkta att den är suddig, men jag tror den är tagen av mamma med min mobil, såå ja....

 
 
Ingen bild

Elita

22 mars 2012 20:57

Gillar din bi-bild=)

Elin

23 mars 2012 20:13

Haha, aa den e snygg!:D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 24 mars 2012 17:14

Hej på er läsare! Först av allt, innan jag glömmer det. skulle jag vilja tacka för era fina kommentarer! Jag har svarat på dem, men det är något fel, för det är typ bara första raden av mitt svar som kommer med?! Konstigt!   Idag har jag vart p...

Av Elin - 24 mars 2012 17:05

Hej på er! Idag har jag varit i stan och shoppat lite, bilder kommer i nästa inlägg. Det här är iallafall vad jag hade på mig!   Jacka-lindex Schal(stavn.?)-ullared Stickad tröja- har mamma stickat Jeans-hm Väska-accent Skor-converse ...

Av Elin - 23 mars 2012 20:18


Hejsan på er!<3 Idag har varit en jätte bra fredag. Var somvanligt i skolan och det var bra, som oftast! Vädret gjorde inte det sämre, det var ju typ 16 gr mitt på dagen, nästan sommar! Efter skolan var jag med två av mina roliga och snygga vänn...

Av Elin - 22 mars 2012 18:53


Hej på er kära läsare! Idag har det varit en bra torsdag. Den började med sovmorgon till 09.15 som vi har every torsdag. Vi hade matte, helt ok (man får ju lyssna på musik i iPoden  ) och sedan So. So är intressant faktiskt, fast ibland är det väld...

Av Elin - 21 mars 2012 19:37

Hej på er<3 Idag har det varit en vanlig onsdag med en massa arbete och skolan... Just nu pluggar jag för fullt på musikprovet som är imorgon, PRoTEST!!!!   Jag är inte bra på musik:( Men det får väll gå som det går, ska iallafall göra mitt bäst...

Presentation


Hej! Kul att ni har hittat min blogg! Den är ganska ny och jag är kanske inte så bra på att blogga, men det får ni stå ut med:)Jag heter Elin och är 13 år. Jag älskar dans och att vara med mina vänner och min familj.Komentera så mycket ni orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vi har besökt din blogg

Translate here!!


Ovido - Quiz & Flashcards