Lovetodance

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Elin - 20 mars 2012 17:35

Det fungerade äntligen att göra ny design! Den är lite inspirerad av vårens pastellfärger;) Hoppas ni gillar den!

Kram kram<3<3

Back to work.....

bad arkivbild  :)

       

Av Elin - 20 mars 2012 17:07

      Det var sååå länge sedan jag bloggade!! Men jag har haft en hel del att göra efter hemkoksten från Hawaii. Lovade bilder och de ska ni få om ett tag. Har faktiskt försökt göra ny design på bloggen med ny header osv, men det har inte fungerat! Någon annan som har varit med om det eller är det något fel på bloggplatsen??? Mycket störande iaf! Men ja... Gör ett snabbt litet inlägg mellan plugget för att visa att jag finns. Det var så superbra på Hawaii, vill tillbaka!! :´( 

Nu ska jag plugga No, musik och lite So tror jag, boring, men måste göras.! Funderar på att starta en ny blogg eftersom jag inte tycker att den här har varit så bra, det kanske liksom är bäst att börja om på nytt?! Vad tycker ni? Ska iaf tänka på saken!

Men ni får en liten " förvisning" på två bilder från Hawaii som jag har tagit med min kamera!

Ha det bra sålänge!<3

/ Elin =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Kul att ni har hittat min blogg! Den är ganska ny och jag är kanske inte så bra på att blogga, men det får ni stå ut med:)Jag heter Elin och är 13 år. Jag älskar dans och att vara med mina vänner och min familj.Komentera så mycket ni orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vi har besökt din blogg

Translate here!!


Ovido - Quiz & Flashcards