Lovetodance

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Elin - 24 mars 2012 17:14

Hej på er läsare!

Först av allt, innan jag glömmer det. skulle jag vilja tacka för era fina kommentarer! Jag har svarat på dem, men det är något fel, för det är typ bara första raden av mitt svar som kommer med?! Konstigt!


Idag har jag vart på stepp och sedan har jag varit i stan med mammi efter.( se min outfit för dagen i inlägget under) Det var mysigt! Åt på ngt café och hade en liten shopping tur. Jag fick med mig några saker hem som jag tänkt mig, så är nöjd med det! Jag lovade ju bilder på det jag köpt och här är det:

Vit cardigan och neonorangea jeans från Gina!

   


Ett par svarta hotpants till dansen!

 

Det var det! Så nu måste jag hitta ngt att ha på mig, för vi ska på middag till några ikväll, orkar inte

:( Vill ta det lungt hemma!! Men får väll överleva.... Ni får ha en bra lördagkväll!!<3

Kram Elin:D 

Av Elin - 24 mars 2012 17:05

Hej på er!

Idag har jag varit i stan och shoppat lite, bilder kommer i nästa inlägg. Det här är iallafall vad jag hade på mig!

 

Jacka-lindex

Schal(stavn.?)-ullared

Stickad tröja- har mamma stickat

Jeans-hm

Väska-accent

Skor-converse

   

Kram <3 /Elin:D

 
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Kul att ni har hittat min blogg! Den är ganska ny och jag är kanske inte så bra på att blogga, men det får ni stå ut med:)Jag heter Elin och är 13 år. Jag älskar dans och att vara med mina vänner och min familj.Komentera så mycket ni orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vi har besökt din blogg

Translate here!!


Ovido - Quiz & Flashcards