Lovetodance

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Elin - 1 november 2011 22:26

Hej allihopa! Såå ledsen för min grymt dåliga uppdatering.... Ja, det är lite pinsamt, men jag har liksom inte haft lust/tid för att blogga! Som i säkert vet är det höstlov nu och det är så himla skönt!!<3 Har inte gjort så väldig mycket än så länge, menmorgon ska jag åka med familjen till Malmö och sova på hotell en natt, det ska bli superkul  ! Vi bestämde det nu på kvällen. så jag har inte packat, men man ska la inte ta med sig så mycket saker :) Jag ska försöka göra ett inlägg imorgon med, men vi får se vad jag hinner med, annars kommer det ett i övermorgon kanske!? ;) Lägger in en liten rolig bild på mig från idag när jag hade tråkigt<3:) Ni kan ju behöva piggas upp lite nu när höstmörkret har tagit över totalt!    

YEah!!! Wihooo! Skojaa!!  Haha, min roliga humor! Nää, men här är jag (fråga mig inte varför jag har brillorna på....) snygg som vanlligt<3XD Nu MÅSTE jag gå och lägga mig! Blggar snart igen,pråååååmiisss!<3 kram och godnight // E  

Presentation


Hej! Kul att ni har hittat min blogg! Den är ganska ny och jag är kanske inte så bra på att blogga, men det får ni stå ut med:)Jag heter Elin och är 13 år. Jag älskar dans och att vara med mina vänner och min familj.Komentera så mycket ni orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vi har besökt din blogg

Translate here!!


Ovido - Quiz & Flashcards