Lovetodance

Alla inlägg den 13 november 2011

Av Elin - 13 november 2011 13:10

Jag har nu lärt mig att jag aldrig ska säga "kommer att blogga oftare, lovar" för jag gör det inte ändå.... Denna vecka har jag iaf råpluggat inför svenska provet vi hade i fredags, var liiiite nervös eftersom jag inte är super bra på ordklasser... hehe. Men provet var inte alls svårt.... bortkastad tid??? Aja, nu kan man det till nästa gång, måste tänka positivt!<3 I fredags var jag med två av mina underbara vänner och vi hade jätte mysigt och kul. Igår var jag hemma och hade värsta höstdagen, eftersom jag krattade löv i våran trädgård. Kändes bra att man gjorde något som syntes lite... men snart kommer det väl ligga lika mycket löv under äppelträdet igen! *suck*  Idag är det ju farsdag också, grattade pappsen med tre rosor och ett kort! Ska nog till farfar sedan också och hälsa på honom. Ja, vad mer? sitter här i soffan i mitt rum och fryser om tårna... Borde egentligen gå ut eller göra iordning på rummet, men jaja. Kanske borde jag göra en ny design? Kanske kommer en snart, får väll se..! Det där med veckans låt vet jag inte om det blit av, det beror på om ni komenterar och önskar låtar! Komentera!<3 Ska gå ut och ta some höst bilder till designen nu, så ha en bra dag! Många kramar från mig 

Härliga tider!<3 Önskar det var sommar lite oftare....´-´        

Presentation


Hej! Kul att ni har hittat min blogg! Den är ganska ny och jag är kanske inte så bra på att blogga, men det får ni stå ut med:)Jag heter Elin och är 13 år. Jag älskar dans och att vara med mina vänner och min familj.Komentera så mycket ni orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vi har besökt din blogg

Translate here!!


Ovido - Quiz & Flashcards