Lovetodance

Alla inlägg den 28 november 2011

Av Elin - 28 november 2011 19:38

Tjenare! Som ni antagligen märkt har jag inte bloggat på ett tag, men i helgen har jag verkligen pluggat typ varje ledig stund (förrutom när vi bakade lussebullar igår). Var inför SO provet jag hade idag. Det gick bra, tror jag..! :) Idag har jag somsagt varit i skolan och så. Igårkväll trodde jag att huset skulle välta, det kändes liksom som om jag bara var påväg att rulla ur sängen, lite kul om man tänker på det nu, men det var väll det att huset knakade av all blåst igårkväll/natt. Hursom helst så tänkte jag att ni skulle få se en bild på mig ifrån The Studio. Jag var där en dag och blev fotad och sminkad, så det var riktigt kul!<3 (obs! Jag ser inte riktigt ut som jag brukar med allt smink... hehe!<3) Here I am! P.S Bilden är lite på sned som ni säkert kommer märka, men jag vet inte riktigt hur man rätar upp dem... Ni får helt enkelt leva med det! Om ni(mina vänner) vill se fler bilder så kan jag visa dem nästa gång ni kommer till mig<3 Men nu måste jag plugga vidare, så ha en bra kväll! Det ska iaf jag ha!<3 Men förresten... min dans är slut för terminen nu... så tråkigt!:( Jag ska försöka Zumba lite med mamma ngn dag.. Det är så kul(och bra träning), vi får se om det blir av.!

Ni får denna bild idag, kanske kommer det fler...! Får bli lite överaskning....!

Många kramar från mig /Elin<3

               

Presentation


Hej! Kul att ni har hittat min blogg! Den är ganska ny och jag är kanske inte så bra på att blogga, men det får ni stå ut med:)Jag heter Elin och är 13 år. Jag älskar dans och att vara med mina vänner och min familj.Komentera så mycket ni orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vi har besökt din blogg

Translate here!!


Ovido - Quiz & Flashcards