Lovetodance

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Elin - 18 november 2011 13:45

Hejsan allihop! Har nu gjort en ny och (enligt mig) mycket snyggare design/header till bloggen. Det är en bra sak. En annan bra sak är att ikväll ska jag på bio med två kompisar. Gissa vilken bio??? Jo, Breaking Dawn!!!! SÅÅ bra att de har ändrat åldersgränsen till 11 år! Tackar.   Det ska bli spännande att kolla på filmen, men jag har lärt mig att inte ha FÖR stora förväntningar på filmerna, för så är det att filmerna inte är lika bra som böckerna. Annars har jag inget att berätta, men det är som vanligt skönt med helg. Mina planer inför helgen är att klippa mig imorgon (vad ska jag ha för frisyr??) och vara hemma typ... Vad ska ni göra?? Ni får en bra låt!  

Längtar till ikväll med bion!

It will rain med Bruno Mars är en grym låt!


Men ni får ha en grym fredag och (om jag inte uppdaterar mer) en skön helg!

Många kramar till er


 

Presentation


Hej! Kul att ni har hittat min blogg! Den är ganska ny och jag är kanske inte så bra på att blogga, men det får ni stå ut med:)Jag heter Elin och är 13 år. Jag älskar dans och att vara med mina vänner och min familj.Komentera så mycket ni orkar!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Vi har besökt din blogg

Translate here!!


Ovido - Quiz & Flashcards